TALLER ROBÒTICA

Ja fa uns dies els alumnes de 5è van poder gaudir d’un taller de robòtica ofert per Codelearn.

En aquest taller de robòtica, els alumnes van treballar col·laborativament i en equip en la construcció i programació dels robots Edison, que són una eina educativa molt versàtil i potent.

Durant el transcurs d’aquest taller es va introduir als alumnes al món de la mecànica, la informàtica i l’electrònica d’una manera lúdica. Però, a més, es van treballar dinàmiques i rols com la capacitat de treball en equip, la imaginació, la creativitat i la comunicació.

Ens va agradar molt! Mireu les fotos!

FOTOS TALLER ROBÒTICA