SORTIDA A MERCABARNA 4t

Els alumnes de 4t hem visitat el mercat de Mercabarna, a Barcelona. Hem participat en la xerrada de la campanya “5 al dia“, i també hem participat en un joc amb fruites i hortalisses.

Hem observat la maqueta de l’edifici central i hem fet un recorregut per les instal·lacions de la venda de fruites. Allà ens esperava una taula amb diferents aliments: aranges, llimones, tomàquets, síndria, taronges, endívies…etc. Hem fet un joc on hem hagut de tastar els aliments amb els ulls tancats.

També hem pogut conèixer els diferents vehicles que utilitzen els treballadors a Mercabarna.

Hem dinat amb una altra escola, tots plegats, l’entrepà, portat de casa, amb una amanida ben complerta, una macedònia i un bon suc de taronja.

Tots hem tastat algun dels aliments que portava l’amanida i la macedònia.

IMG_20170510_133507

Fotos Mercabarna

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *