MOLTES GRÀCIES! PRESSUPOST PARTICIPATIU 2019-2020

Les famílies de les escoles públiques et demanem el teu suport en la nostra proposta:

“Aprovar un pla d’educació per la diversitat per a la millora de la convivència al municipi”

Què és un Pla d’Educació per la Diversitat?

L’educació per la diversitat pretén donar les eines per desenvolupar un model educatiu de qualitat amb igualtat d’oportunitats per a tothom. Això suposa accions contra tota mena de discriminació: bullying, masclisme, LGTBIfòbia, racisme, salut mental, situacions de pobresa, etc.

Per què un Pla?

Per sistematitzar totes les iniciatives que ja hi ha, fer més efectius els treballs d’acompanyament i formació al professorat i donar mes eines a les famílies per lidiar amb la diversitat des de casa.

Com es farà?

Amb una diagnosi de la realitat premianenca que permeti desenvolupar projectes per prevenir la violència i tota mena de segregació a les aules i als espais públics.

A més, es crearà una “Taula per la diversitat i la inclusió” en la que hi participaran la comunitat educativa, les entitats compromeses amb aquestes causes i les regidories vinculades, generant així, sinergies al municipi i fent més efectives totes les iniciatives.

L’objectiu final és la prevenció i erradicació de les actituds basades en la violència i la discriminació, i assentament de les bases d’una societat més justa i respectuosa.

Per un Premià on conviure en harmonia.

1. Yolanda

Molt bona iniciativa. Aquest curs a Manresa des d’una xarxa d’ampas hem fet una jornada d’escola pública i hem convidat al sociòleg Jordi Collet de la Universitat de Vic, per parlar de Segregació escolar, va ser una canya, les direccions i les famílies van sortir molt contentes, perquè parlar de la OPORTUNITAT, de tot lo positiu que te i de com AFRONTAR LES NOSTRES PORS. Genial us el recomano per si heu de fer un treball, pq no culpabilitza, al contrari empodera a les persones.
    Molta sort i enhorabona per la iniciativa!