PREMI A LA MILLOR ACTIVITAT DIDÀCTICA

Dijous passat vam assistir a l’entrega de Premis a la millor activitat didàctica que organitza l’associació AprènOnline.

El premi d’Educació Infantil va ser per al docent de l’escola Jordi Fàbregas amb el Projecte realitzat el curs passat a I5 amb la Biblioteca escolar.

El premi el va entregar la Neus Sanmartí, química i docent catalana, que ha treballat i propulsat l’avaluació formativa.

Tota la comunitat educativa de l’escola Sant Cristòfol volem felicitar a en Jordi i a tot l’Equip d’Educació Infantil que va estar implicat des del primer moment en el projecte: la Marta creadora del logo; la Marta, la Kris i en Víctor pintant parets; la Salud ajudant a crear el cens; i als cavallets de mar per la seva gran feinada!!!

Enhorabona!