P5: VISITA ALS MOSSOS D’ESQUADRA

Els alumnes de P5 de la classe dels policies hem fet una visita a la comissaria dels Mossos d’Esquadra on ens han explicat moltes coses.

Uns dies abans vam marcar en un plànol el recorregut que havíem de fer per anar a la comissaria i el que ens trobaríem de camí. En el recorregut hem pogut veure els edificis del mercat de Sant Joan i correus fins a arribar a la comissaria dels Mossos d’esquadra. De tornada hem parat al parc El Palmar per esmorzar i jugar una mica, després hem continuat el camí de tornada passant per l’escola La Salle, un Pàrquing, dues parades d’autobús i dues farmàcies.

A la comissaria els Mossos ens han ensenyat com és la comissaria per dins, ens han contestat a unes preguntes que havíem preparat, ens han ensenyat els estris que porten, hem jugat a fer de policies i hem pogut pujar a un cotxe de policia. Ens ho hem passat molt bé!

Aquí teniu unes fotos.