MATERIAL I LLIBRES 2020-2021

Benvolgudes famílies,

Us adjuntem la informació per al pagament de material i llibres socialitzats corresponent al curs 2020-2021. Aquest any també hem rebut la subvenció per part de l’Ajuntament de Premià de Mar, dirigida únicament als alumnes-socis de l’AFA adherits al projecte de socialització de llibres.

La quota de cada alumne es determina en funció del cicle que cursarà, el nombre de germans matriculats al centre i l’antiguitat com a soci des de l’inici del projecte de socialització.

Trobareu la quota a pagar en el TPV de cada alumne.

Aprofitem l’avinentesa per a informar-vos que amb la quota de material sobrant del curs passat, i amb el vist-i-plau de l’AFA, s’ha fet una dotació a l’escola de 25 chromebooks. Moltes Gràcies!!!

INFORMACIÓ LLIBRES I MATERIAL