INAUGUREM LA BIBLIOTECA D’EDUCACIÓ INFANTIL

Aquest dilluns 24 d’abril, coincidint amb l’endemà de la celebració de Sant Jordi, vam inaugurar la biblioteca d’Educació Infantil.

Amb la presència del tècnic d’educació de l’ajuntament de Premià de Mar (Joan de la Vega), l’equip directiu de l’escola i les families d’I5, vam fer un acte emotiu on, després que l’alumnat d’I5 expliqués tot el procés que ha seguit per fer aquest projecte, es va va inaugurar la biblioteca Mar de llibres d’Educació Infantil. Un cop inaugurada, les famílies d’I3 i d’I4 també van poder entrar i veure la nova biblioteca.

A partir d’ara, l’alumnat d’I3, I4 i I5 podrà gaudir de la biblioteca a les estones del pati i en d’altres moments que es cregui oportú.

Mireu quines fotos!!!

Inauguració biblioteca Infantil