ANGLÈS AL MIGDIA

Projecte de col·laboració entre l’AFA de l’Escola San Cristòfol i Red Bus

School of English S.L

Ens complau comunicar-vos la col·laboració entre l’AFA de l’Escola San Cristòfol i Red Bus School of English.
Us oferim una extraescolar de “Comunicació en anglès” a la franja del migdia. Els objectius del programa són els següents:

● Millorar les habilitats comunicatives dels participants mitjançant activitats lúdiques com jocs, projectes, contes, cançons, etc.
● Posar en pràctica coneixements adquirits a l’escola.
● Parlar anglès de manera natural sense vergonya ni complexos.
● Aprendre més sobre la cultura anglosaxona.

Import:
P4,P5, 1r 25 €/mes (1 classe d’1 h per setmana)

2n, 3r, 4t, 5è, 6è 42 €/mes (2 classes d’1 h per setmana)

Red Bus té una llarga trajectòria al poble. S’enfoca molt en la motivació i l’aprenentatge mitjançant jocs, però alhora aconseguint molt bons resultats acadèmics.
Trobereu més informació sobre el projecte amb l’AFA de l’Escola San Cristòfol a https://www.redbusenglish.com/sant-cristofol on apareix l’enllaç per fer la inscripció.
També podeu contactar directament amb els responsables de Red Bus (Jonathan i Úrsula) trucant al 659127992.

AFA Escola San Cristòfol, Jonathan Coombs i Úrsula Chumbiauca, Red Bus