Convocatòria d’ajuts a l’escolarització curs 2026-2027

Dilluns, 25 de maig de 2026
Termini per presentar les sol·licituds: del 25 de maig al 19 de juny de 2026.
Les sol·licituds es poden tramitar de forma presencial a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC) – plaça de la Vila, 1.
- Matí: de dilluns a divendres, de 8:00h a 14:00h
- Tarda: dilluns i dimecres, de 16:00h a 19:00h
També es podran tramitar a qualsevol altra Oficina d’Atenció al Ciutadà o a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Llinars del Vallès.
*Els alumnes amb motxilla (beca del departament d’educació) de I3 a 2n no disposaran d’aquesta beca.
Convocatòria d’ajuts de menjador escolar per al curs 2026-2027
Divendres, 5 de juny de 2026

Us informem que la convocatòria dels ajuts individuals de menjador per al curs 2026-2027 s’ha publicat al BOBP avui dia 5 de juny.
Així doncs, s’inicia el període de recepció de sol·licituds a partir de dilluns 8 de juny fins el 30 de juny de 2026, ambdós inclosos.
Qui pot sol·licitar l’ajut?
Pots sol·licitar l’ajut si ets el pare, mare, tutor/a legal o la persona encarregada de la guarda i protecció d’infants o adolescents escolaritzats en centres educatius sufragats amb fons públics de Catalunya en qualsevol dels cursos de segon i tercer dels ensenyaments de primer cicle d’infantil, en aquelles escoles de titularitat de la Generalitat on s’hagi implementat, i qualsevol dels cursos d’ensenyaments de segon cicle d’educació infantil i d’ensenyaments obligatoris.
Les sol·licituds s’hauran de recollir i presentar de manera presencial a l’OAC de l’Ajuntament
Plaça de la Vila, 1
De dilluns a divendres de 8 a 14 h
Tf. 93 841 27 50
També hi ha l’opció de presentar-la telemàticament. En aquest cas s’ha d’imprimir la sol·licitud d’ajut individual de menjador i un cop emplenada i signada correctament, escanejar-la i adjuntar-la mitjançant una instància general que trobareu en aquest enllaç.
Adjunts en aquesta notícia trobareu dos models de sol·licitud: el model de sol·licitud ordinària i el model simplificat per qui ja l’hagués omplert amb anterioritat i no hagi tingut canvis en la seva unitat familiar durant l’últim any.

Informació. El curs 2026-2027, tot l’alumnat de primària i secundària de centres públics o concertats, i també d’educació especial i de cicles formatius de grau bàsic, rebrà un val de 60 euros per a material escolar. Enguany, la comunicació amb les famílies es farà per correu electrònic, a l’adreça especificada al RALC. Com en edicions anteriors, les famílies poden cedir voluntàriament el val al centre perquè faci compres conjuntes per a ús de l’alumnat.
A partir del 16 de juny: Inici de la campanya de val escolar, les famílies comencen a rebre els vals per via electrònica (al correu de l’alumne que consta a RALC o sistema digital) i se’ls poden activar i descarregar del web.
Convocatòria d’ajuts per al casal d’estiu municipal per al curs 2025-26

MODIFICACIÓ EN LES DATES DE SOL·LICITUD D’AJUT AL CASAL D’ESTIU!
La convocatòria d’ajuts econòmics per a la inscripció del Casal d’Estiu Municipal 2026 s’obre del 14 al 27 d’abril
️ Les sol·licituds es poden tramitar presencialment a l’OAC de la Plaça de la Vila o a través de la seu electrònica
️ De dilluns a divendres de 8 a 14h i dilluns i dimecres de 16h a 19h

Assessorament presencial per a tramitar l’ajut els dies 13, 20 i 27 d’abril a l’OAC de 16h 18h
Les persones interessades hauran d’aportar la preinscripció al Casal d’Estiu, el termini del qual va del 7 al 21 d’abril
️ Per més informació, podeu trucar a les àrees de Serveis Socials i Joventut: 93.841.27.50


