Els alumnes de segon fem l’Amic Invisible, caguem el Tió i donem la carta al patge

Com cada any, l’últim dia de curs del desembre, aprofitem per fer tres coses que esperem amb moltes ganes durant el trimestre.

A primera hora vam fer entre nosaltres l’Amic Invisible a dins de la classe. A cadascú de nosaltres, per mitjà d’un sorteig ,ens va tocar un company o companya a qui li havíem de fer un dibuix ben xulo. Ens vam esforçar molt per regalar-li el millor dibuix .

Resultat d'imatges de amigo invisible

Més tard, vam esmorzar, unes neules i torrons que ens va regalar l’AMPA de l’escola i vam anar cagar el Tió.

Resultat d'imatges de caga tió de nadal

I per últim abans de marxar a casa de vacances vam deixar la nostra carta al patge reial que va venir a l’escola a visitar-nos.

Resultat d'imatges de carta als reis mags

Ens ho vam passar molt bé .

Bones festes a tothom.