Preinscripció curs 2024-2025

Benvolgudes famílies,

Del 6 al 20 de març de 2024 comença el període de preinscripció

La preinscripció és el tràmit que cal fer per ser admès per primera vegada en qualsevol centre públic i quan es vol canviar de centre.

Els alumnes que continuen escolaritzats en el mateix centre no han de participar en el procés de preinscripció.

Us adjuntem la informació per aquelles famílies que tenen un infant que ha d’entrar a i3 o les famílies de sisè que hauran de fer preinscripció per l’institut. Tota la resta de famílies que ja teniu els infants a l’escola no cal que feu res.

Per fer la preinscripció cal:

• Conèixer el calendari del procés. Preinscripció del  6 al 20 de març.
  • Conèixer els criteris de prioritat amb què s’ordenen les sol·licituds (i la documentació que els acredita),
  • Mapa d’influència.   La zona 2 .
  • Presentar la sol·licitud i la documentació (només una sol·licitud per alumne en què constin els diversos centres per ordre de preferència),
  • Consultar els resultats de la preinscripció quan es publiquin el llistat amb la puntuació provisional i, posteriorment, el llistat amb la puntuació definitiva un cop resoltes les reclamacions.
  • Consultar el centre assignat i fer la matrícula.

Enguany la sol·licitud de preinscripció és electrònica i es pot fer des de qualsevol ordinador, tauleta o mòbil amb connexió a Internet, accedint al web http://preinscripcio.gencat.cat

Per a dubtes podeu enviar un correu a escolasantandreudelabarca@esab.cat

O trucant al telèfon 93 682 83 44.

Gràcies per confiar en nosaltres.

Música d’entrades i sortides: Un Homenatge a les Dones

Benvingudes a un mes dedicat a la celebració de la força, la resiliència i la lluita de les dones!
Durant tot el mes de març ,ens unim a la commemoració del moviment feminista escoltant una ampla varietat de veus femenines de diferents estils, èpoques i procedències.
Celebrem la diversitat i l a riquesa de les experiències femenines a través de la música que sonarà en les entrades i sortides.

Aquí us deixem la  llista d’Spotify (clica) perquè gaudiu d’aquesta varietat de veus.

CONCERT DE NADAL 23-24

Avui 18 de desembre hem celebrat el nostre tradicional Concert de Nadal. Ens ha fet molta il·lusió poder compartir amb totes les famílies aquest moment tan màgic.
Des de l’escola agraïm que ens hàgiu acompanyat en un dia tan especial i esperem que us hagi agradat,… Llegeix més»

ENTREMESOS 2n, 4t i 6è

Aquest any en el Concert de Nadal els alumnes de 2n, 3r i 4t  han preparat uns petits espectacles (Entremesos) pels descansos entre cantates del grups.

Aquí us deixo els vídeos i esperem que us agradi molt.