A 2n no ens podem anar de vacances sense la nostra Gimcana d’aigua.

AIXÒ JA S’ACABA !!!

I com ja sabeu cada any l´última setmana del curs entre d’altres coses portem a terme la nostra mítica i conegudíssima GIMCANA D’AIGUA.

Totes les escoles i pobles del voltant han escoltat a parlar de la nostra famosa gimcana.  Sense cap mena de dubtes és una referència entre totes les festes escolars de final de curs.

És la gimcana on les famílies, els i les mestres, i vosaltres nenes i nens podem gaudir d’un matí divertit tots junts.

I aquest any doncs no podia ser meny.

Així que encara que estiguèssim a casa no podíem deixar de  portar a terme  un GRAN REPTE, el REPTE FINAL, el REPTE DELS REPTES, aquell REPTE que només podien aconseguir-ho els nens i nenes de segon.

Durant aquesta setmana CADA DIA UN REPTE.

Aquí podeu veure les fotos i els video de cada dia.

Va ser una setmana genial.

BONES VACANCES