Aquest taller en concret s’anomena “Moviments Corporals i Jocs de Paraules”
L’objectiu principal és reforçar el vocabulari après a través de jocs divertits i activitats dinàmiques.
Es realitzen tres tallers al llarg de la sessió:
- Joc “Freeze Dance”:
Primer es revisa el vocabulari amb els alumnes. Després reproduïm música i demanem als alumnes que ballin. Hem de moure sols les parts del cos que digui el mestre, a més a més quan la música s’aturi, els alumnes han de congelar-se en una posició determinada.
- Cerca del Tresor Corporal:
Amaga sobres amb imatges de parts del cos a l’aula. Cada alumne ha de trobar un sobre, identificar la part del cos en anglès i relacionar les imatges amb el vocabulari corresponent. Referència a la pissarra.
- Joc de Taula “Body Parts Bingo”:
Juga a Bingo amb targetes que mostren parts del cos. El mestre crida noms de parts del cos en anglès, i els alumnes marquen les imatges corresponents a les seves targetes.


