L’AFA INFORMA. Canvi en els grups de comunicació. De Whatsapp a Telegram

Com ja es va anunciar al Butlletí n°38, l’escola té una nova web, que s’anirà omplint de contingut poc a poc.

Aquest nou format ens ha fet plantejar-nos un nou model de comunicació amb les famílies. És per aquest motiu que, a partir del juliol, les comunicacions de l’AFA es faran via Telegram, ja que és una aplicació que permetrà la vinculació amb la web de l’escola i ens permet més confidencialitat amb les nostres dades com a usuaris.

Recordem que aquest canal de comunicació és gestionat per l’AFA i des de l’escola s’utilitza puntualment per a us informatiu.

En breu us farem arribar, a través de les Delegades d’aula, els enllaços corresponents a les vostres classes per tal que us aneu afegint al Telegram del grup durant aquests últims dies de juny. El dia 30 de juny deixaran de funcionar els grups de WhatsApp actuals.