Us donem la benvinguda a la nova web de l’escola!

Estrenem nova pàgina web!

Nova estètica, nou menú, informació més a l’abast.

Us convidem a navegar pels diferents apartats de la web.

Com podeu veure clicant al menú, hem destacat tres grans aspectes de l’escola.

• D’una banda els apartats més aviat informatius sobre el centre, a l’apartat “L’escola”.
  • A l’apartat “Informació general del curs” s’hi posaran les informacions del curs. En els propers dies s’hi penjaran, per exemple, les recomanacions per les vacances.
  • En un tercer apartat, “Aprendre a l’escola Rivo Rubeo” trobareu la informació més aviat qualitativa, el nostre projecte educatiu. Com aprenem a l’escola? Quins son els nostres trets d’identitat? En aquest apartat hi trobareu aquesta informació juntament amb el projecte educatiu de centre, el projecte de direcció i altres projectes.
  • A “La vida a les aules” hi trobareu els blocs d’aula que es començaran a posar en marxa el proper curs.
  • A l’apartat “Butlletí” s’hi aniran penjant els butlletins publicats i hi trobareu l’enllaç de subscripció.
  • L’apartat de l’AFA recull tota la informació sobre l’AFA de l’escola, així com els serveis que ofereix, el servei de Menjador i Extraescolars
  • Finalment, l’apartat de Documents us dona accés a certs documnents que feu servir recurrentment, com el full d’instruccions de pagament del SIMAT.

Aquest nou format de web ens permetrà ser més dinàmiques a l’hora de publicar les informacions.

Esperem que us agradi i pugueu anar-vos-hi acostumant poc a poc!

Benvingudes de nou!