Entrades i sortides durant el curs 23-24

Fem un recordatori de les entrades i sortides de l'alumnat durant el curs 23-24.
  • ENTRADA a les 9h. L'entrada a l'escola es farà de forma habitual com recull la normativa:
    • PETITS. Porta de la rampa del pati de Petits, alumnat acompanyat per les famílies.
    • PRIMÀRIA. Porta de la Pista, entrada autònoma. L'alumnat de 1r a 3r fa fila al pati i 4t a 6è puja cap a les aules.
LES PORTES ES TANCARAN A LES 9:10h, SI ARRIBEU MÉS TARD ES CONSIDERARÀ COM A RETARD I HAUREU D'ENTRAR PER LA PORTA PRINCIPAL.

El dia 6 els tutors i tutores de totes les classes de primària estaran esperant l'alumnat amb un cartellet amb el nom de la classe.

Aquell mateix dia convidem a les famílies de 1r a acompanyar les files fins a l'aula i conèixer el nou espai.

ENTRADA a les 15:00h

• PETITS I PRIMÀRIA: Per la porta principal. Les famílies de petits els acompanyen a les terrassetes de les aules, l’alumnat de primària puja de manera autònoma.
    • LES PORTES ES TANCARAN A LES 15:10h, SI ARRIBEU MÉS TARD ES CONSIDERARÀ COM A RETARD.

SORTIDES a les 12:30h:

• PETITS I PRIMÀRIA: Per la porta principal. Les famílies d’infantil entren fins a les terrassetes de les aules. Les famílies de primària esperen la sortida de l’alumnat a la porta principal.

SORTIDES a les 16:30h

• PETITS: Porta de la rampa del pati de Petits. S’obrirà la porta 5 minuts abans (16:25h) per tal que les famílies amb germans grans pugueu fer les dues recollides.
    • PRIMÀRIA: Sortida per la pista.

EN CAS DE PLUJA

• ENTRADA a les 9h:

• Petits: totes les famílies poden accedir per la seva porta habitual acompanyant els nens i nenes fins a l’aula. Si porten paraigües aquest no es pot quedar a l’escola.
    • Primària: l’alumnat entra autònomament i es dirigeix directament a la seva classe.
  • ENTRADA a les 15:00h i SORTIDES:
    • De manera habitual

ALUMNAT QUE MARXA SOL

L’alumnat que marxa sol a casa:

• A les 12:30h i 16:30h. A 3r cal demanar a la tutoria el full d’autorització. A partir de 4t cal comunicar-ho a la tutora.

RECOLLIDA DE L’ALUMNAT EN HORARI LECTIU PER MOTIUS MÈDICS O DE CAUSA MAJOR

Us recordem que l’horari de recollida general dels infants és a les 12:30h i a les 16:30h.

En cas d’assistència a consulta mèdica s’haurà d’avisar amb antelació, com a mínim el dia d’abans, per correu electrònic a la tutora o tutor del vostre fill o filla.

Per tant, pel bon funcionament del centre, els horaris en els quals es podrà recollir un infant, sempre amb el justificant mèdic i previ avís a la tutora o tutor, són els següents:

• 11:00 h
  • 12:30 h
  • 15:00 h
  • 16:30 h

Si per motius de força major heu de venir a buscar a algun infant fora d’aquests horaris, caldrà fer una comunicació a la direcció del centre (escola@rivorubeo.cat) o a un membre de l’equip directiu, excepte si des de l’escola es truca a la família per tal que vingueu a recollir el vostre fill o filla per malaltia.

Recordem, que l’assistència a l’escola dels alumnes matriculats és obligatòria, així doncs, un alumne no pot faltar llevat que sigui degut a una causa justificada. Per tant, és obligatori portar el justificant cada vegada que l’alumne hagi faltat al centre.

Es prega a les famílies que, per la tranquil·litat de tots, si un alumne no ha de venir a l’escola ho comuniqui al tutor/a.