MERRY CHRISTMAS SHOW!

Avui els nens i nenes de segon, hem vist un espectacle d’anglès a l’escola “A christmas ghost”
Hem vist com l’Ebony Scrooge aprenia el veritable significat de nadal amb l’ajuda del fantasma de nadal.
Hem cantat cançons de nadal.
Ens ha agradat molt !!!
 


HEM ANAT AL PALAU DE LA MÚSICA!

Benvolgudes famílies,
El divendres 4 de novembre vem assistir al concert-espectacle: Cobla 2.0 al Palau de la Música Catalana.
Ens va agradar molt veure els instruments i vem gaudir del concert.
Després vem anar a dinar al Turó de Can Mates a Sant Cugat del Vallès i vem… Llegeix més»