Barcelona pensa a l’INFOK
21/12/22
El passat 25 de novembre alumnes de 3r i 5è van assistir al Barcelona, pensa!, el festival de filosofia de Barcelona, participant a la trobada de Filoescoles debatent sobre la felicitat.
A l’InfoK d’ahir en van fer un petit reportatge on podreu veure els alumnes del cicle… Llegeix més»


