Taller TIC-TAC

Les classes de 1r, 2n i 3r cada dilluns i dimecres ens barregem per fer TALLERS! Avui us farem un petit tastet del taller de TIC-TAC:

El taller de tic-tac és una experiència emocionant i educativa dissenyada per fomentar la creativitat, el pensament lògic i el treball en equip. Durant aquest taller, els infants tenen l’oportunitat de convertir-se en petits enginyers mentre exploren les bases de la programació i el disseny robòtic d’una manera pràctica i divertida.

Per fer-ho realitat, en aquesta ronda els i les alumnes passen per 3 espais on s’emporten un petit tastet d’informàtica i robòtica:

  • Ordinadors: per parelles fan activitats de mecanografia i word per tal d’anar integrant el seu funcionament per a la realització de futures tasques. A la ronda anterior van fer un primer contacte amb els ordinadors amb el descobriment del funcionament del ratolí i el teclat, ja que molts infants mai l’havien fet servir.
  • Tauletes: de manera individual duen a terme activitats inicials de programació bàsica, amb aquesta aplicació fan un inici de pensament computacional.
  • Robòtica: amb el “Code & go robot mouseels infants creen un espai on el ratolí (robot) haurà d’anar fins al formatge seguint les seves indicacions. Els i les alumnes han de pensar prèviament el camí correcte i després donar-li les ordres.

Us deixem un petit tastet de les activitats que fem en aquest taller. Esperem que us agradin tant com a ells i elles els agrada Tic-Tac!

Amb la robòtica, obrim les portes a un futur ple de possibilitats!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>