RESOLEM DUBTES SOBRE ELS NIUS

Seguim treballant al projecte del nius i ens han sorgit molts dubtes sobre els nius, com per exemple: Com fan el niu els ocells? i quan de temps? L’altre dia ens vam trobar a l’arbre de l’escola un niu de tòrtola i l’hem baixat per observar i… ens preguntem també: Què fem? el tornem a l’arbre?

És per això que ha vingut en Joan, el pare de l’Aniol de Mitjans Grans, que és guarda forestal i ens ha ajudat a resoldre molts dubtes. També ens ha mostrat un niu d’un Pica soques fet en un arbre i ens hem quedat sorpresos.

Hem pogut sortir al pati bosc i li hem mostrat també les caixes niu que tenim a l’escola. Ens ha fet la proposta de fer una caixa niu de Gamarús per diversificar el nostre entorn i ajudar-lo a créixer.