QUÈ US POT PASSAR SI VENIU CAMINANT A L’ESCOLA?

Ja hem acabat el projecte de filosofia sobre els camins que fem per venir a l’escola. Hem preparat aquests consells i idees que pensem que us poden anar molt bé si voleu venir caminant des de casa fins a la nostra escola (si viviu a prop, és clar).

Ja fa força temps que vam preparar una enquesta, preguntant sobre com veníem a l’escola, i resulta que molts de nosaltres ho fem en cotxe. Com que això contamina molt, i així no fas esport ni fas les cames fortes, hem pensat en dir-vos que si veniu a peu fareu salut, i també veureu coses interessants. Nosaltres hem fet un llibre amb totes les coses interessants que es poden veure caminant. Si les voleu veure, podeu mirar el llibre, que el trobareu a la biblioteca de l’escola.