I si cau un llamp a l’escola…

Al setembre quan va començar l’escola vam tenir moltes tempestes a Rellinars, i els infants sorpresos es pregunten:  “per què hi han llamps de diferents colors? I si ens cau un llamp a sobre? I d’on surt un llamp? Tenim moltes preguntes i estem encaminats a resoldre aquestes preguntes. De moment sabem que: Si cau un llamp a l’escola.. Hi ha un ferro, llarg, a dalt de l’escola que es diu parallamps i para els llamps. I quan hi ha tempesta pot marxar la llum de casa però torna. Hem sortit a fer una volta per l’escola i… l’hem trobat!!!