ENS VISITA UN BOMBER A L’ESCOLA!

Ha vingut un bomber!
El dijous a la tarda, en David, el pare de la Carla ha vingut a l’escola a fer una visita i a explicar-nos quines són les tasques dels Bombers, què hem de fer en cas d’incendi i també ens va respondre alguns dubtes que teníem sobre el tema.

Junts hem fet un experiment que ens va ajudar a entendre que a vegades el foc no s’apaga amb aigua, i en aquest cas, la paella amb oli surt més fum al tirar aigua.

Ens ho vam passar molt bé, ens va ensenyar el vestit de Bomber i com s’han de protegir de cap a peus.
Gràcies per la gran explicació i demostració perquè tot petits van quedar bocabadats.

1. Forgione Pous

Hola Petits 2!!

Que bé que el David, el pare de la Carla, us hagi explicat tantes coses interessants sobre el foc.

I com hem d’apagar el foc que no podem apagar amb aigua?

La Gianna em va explicar el mètode per recordar-nos del telèfon d’emergències 112, em va encantar!!

Que passeu un bon dia!!