ÚLTIM DIA TRIMESTRE: SCAPE ROOM SOBRE EL RECICLATGE

El dia 21 de desembre a l’escola vam fer un scape room gràcies a la diputació de Barcelona per haver participat en la iniciativa: SEPARES O EXCUSES?. Es per aquest motiu que tots els alumnes de primària van poder fer un scape room relacionat amb el reciclatge i la importància que té pel medi ambient les nostres decisions, i com pot acabar el nostre planeta sinó ho fem bé.

La classe dels grans van poder fer aquesta activitat a les 12 del migdia i va ser molt divertida. Ens van posar per grups de diferents colors amb una acreditació com si fossim en un laboratori secret de la NASA; Cada equip havia de superar unes proves per aconseguir les contrasenyes que obrien els diferents candaus i les altres proves.

Per fer-ho, només teníem 50 minuts!!!

Tots els equips van treballant molt bé i molt concentrats amb aquelles propostes que havien de resoldre.

Us deixem unes quantes fotos i volem agrair a les 2 persones que ens van ajudar a fer aquest Scape room i també a la Diputació!!!