L’OMBRA DELS BEATLES A LA MEVA MALETA DE CANÇONS

Aquest passat divendres 12 de maig vam anar a l’Auditori de Terrassa a veure un espectacle musical sobre la banda musical dels Beatles. Les dues classes de grans 1 i 2 i també els Mitjans grans vam poder gaudir d’una hora de musica recordant vells i grans temes d’aquest grup.

La companyia Litus, dins el marc de programació  de Pedagogia de l’espectacle ens van oferir una hora de música en directe gaudint de cançons tan conegudes com Yesterday, Let it be, Love me do, Hey Jude i Yelow submarine. També vam escoltar la cançó Imagine de John Lenon, que va ser un cant a la pau i continua essent una cançó preciosa.

En alguns moments vam participar de valent cantant algunes de les cançons i simulant un concert dels anys 60. A la classe, prèviament, havíem escoltat i treballat una mica algunes de les cançons del concert i també parlat sobre aquesta banda mítica dels anys 60-70 que van deixar petjada al món musical fins a l’actualitat. Vam tenir la sort de poder fer-nos una fotografia amb el Litus, que posa la veu a l’espectacle i també la guitarra acústica.

Després de l’espectacle vam anar a esmorzar al Parc de Vallparadís i al migdia vam tornar cap a l’escola.