FEM UN MURAL AL POLIESPORTIU

En cursos anteriors vam estar treballant un projecte de civisme, però aquest curs quan vam començar l’escola ens vam trobar la parada del bus plena de graffitis. Tot i que en un principi volíem repintar aquesta parada, l’Ajuntament de Rellinars es va anticipar a pintar-la. Per aquest motiu ens vam posar en contacte amb l’alcaldessa i ens va proposar que participéssim en un festival de pintura i art urbà del Consorci de Gestió de Residus. La temàtica d’aquest festival és “Excuses o separes”.Si voleu veure i conèixer més detalls sobre aquest concurs podeu entrar a la web del Consorci. http://www.residusvalles.cat/festivalarturba/

Així doncs, el dia 20 de Novembre vam anar al poliesportiu a pintar un mural de 20 m2 relacionat amb la gestió de residus orgànics. En el nostre cas vam participar-hi la classe dels grans i 2 graffiters del grup Majara Studios , el Gerard i l’Albert, que ens van ajudar a dimensionar la nostra proposta gràfica.

En el cas de Rellinars, la proposta s’ha entomat des la classe dels grans de l’escola, mentre que en la resta de poblacions han estat les persones del municipi qui han participat en el mural, sense està vinculats a les escoles.

Fent aquest mural hem après a diferenciar entre un mural i un graffiti , a treballar a escala , a treballar col·lectivament, els metres quadrats, hem parlat d’art urbà, hem conegut a dos graffiters,.. A partir d’ara treballarem l’art urbà i l’obra de Banksy.

Encara no hem acabat el nostre mural, però tenim previst la setmana vinent poder-lo acabar.

Moltes gràcies a l’Ajuntament i a Majara Studios per haver-nos donat la oportunitat de poder-hi participar.