EL BOSC DE L’ESCOLA ESTÀ TANCAT PER LA PROCESSIONÀRIA

Fa dies que el bosc de la escola esta tancat i volem saber perquè, i per això hem iniciat un nou projecte en el qual estem intentant saber que fa que haguem de tancar el bosc de l’escola. Hem llegit una notícia on deia que en alguns dels casos tanquen les escoles per culpa de la processionària i per això ens han tancat el bosc.

Des de fa uns dies vam fer una conversa sobre la processionària, i després havíem de fer una xarxa de relacions tenint en compte les paraules claus de la conversa.

Un altre dia la Núria ens va donar una notícia de l’any passat que parlava de la processionària, ens l’havíem de llegir i tornar a fer una xarxa de relacions amb tot el que sabíem amb la notícia.