CREEM UNA REVISTA DIGITAL

Des que va arrancar el segon trimestre, els alumnes de GRANS 2 hem engegat un projecte que consisteix a crear una revista digital. Aquesta revista està pensada per a ser oberta a tothom però, en especial, està adreçada a totes les famílies de l’escola.

Vam començar fullejant revistes físiques, observant quines temàtiques hi trobàvem, quines tipologies de revista hi ha, quins tipus de text hi trobàvem, etc. Aleshores, entre tots vam decidir sobre què volíem escriure, de quina manera i el títol de la nostra revista. Vam acordar que hi hagués temes de tota mena per tal que tothom se sentís atret per alguna o altra temàtica i, per tant, fos a gust de tothom; i, a més, escriuríem textos molt variats (entrevistes, descripcions, exposicions, instruccions, opinions…) per així poder-los treballar i conèixer.

Així doncs, hem volgut fer aquesta entrada al bloc per donar-vos a conèixer la revista “NUEVA GENERACIÓN”. Val a dir que és una web en contínua construcció. A mesura que anem tenint els textos enllestits l’anem actualitzant. Per tant, mantingueu-vos connectats a totes les novetats que hi anirem publicant.

L’enllaç a la revista és el següent:

Esperem que us agradi!!!!!