COMENCEM A PINTAR LA PARADA DEL BUS

Tal i com ja vam anunciar anteriorment, aquest any un dels reptes de la classe dels grans és pintar la parada del bus de manera que quedi neta i bonica.

Per aquest motiu, i després de la trobada amb joves del poble, vam acordar que pintaríem un mural o grafiti que ens agradés a tots per conscienciar als joves del poble de la importància que té mantenir el poble net.

La nostra primera acció ha estat blanquejar la parada per després poder pintar un mural a sobre. Tot i que no ha estat fàcil mantenir-la blanca, volem agrair alguns ex-alumnes de l’escola que vinguessin a ajudar-nos i que es comprometessin a tenir cura de la parada i mantenir-la neta.

Ara només ens cal trobar el dia per dissenyar el mural o grafiti i posar-nos mans a l’obra juntament amb el grafiter i els joves del poble perquè finalment la parada sigui un lloc agradable i alegre per estar-hi.