TALLER VIU EL PARC

Aqust divendres al matí hem fet un taller a la classe per preaprar la visita de Viu el parc que realitzarem les classes de Grans 1 i 2 el dijous 4 de maig del 2023, L’escola hi participa cada dos anys, el curs passat vam realitzar la sortida de Coneguem els nostres parcs. Ambdues sortides tenen relació amb el fet que l’escola és al llindar d’un parc natural el de SANT LLORENC DEL MUNT I LA SERRA DE L’OBAC i és important que els alumnes en coneguin algunes de les caracerístiques i què vol dir tenir un parc natural al costat.

Una de les noies que treballa al parc, va venir a la classe per ajudar-nos a reflexionar sobre què és un parc natural i algunes de les normatives que comporta. A través d’un joc, on cada grup havia de crear el seu parc natural, vam anar parlant sobre què es pot i què no es pot fer dins un espai protegit com aquest.  Ens han explicat que podem passejar-hi, gaudir de la natura, però que no podem malmetre res del que hi ha per protegir la fauna i la flora que el caracteritza. Tampoc podem anar-hi d’acampada ni fer foc, però podem anar a passar el dia i menjar-hi. Es important que ens emportem tota la brossa que trobem, sobretot la nostra (llaunes, ampolles, papers i també tot allò orgànc).

El dia 4 de maig, les dues classes de cicle superior anirem al parc a fer una sortida lúdica amb altres escoles del voltant del parc natural i així poder gaudir d’un dia molt especial que ja us explicarem.