MUNTANT LES CAIXES NIU

Com us vam explicar fa un temps, hem vist que ja no hi ha tantes caixes niu com abans al bosc del costat de l’escola. Vam pensat de posar-ne més perquè les mallerengues, uns ocells que viuen al nostre entorn, hi puguin fer el seu niu.

Aquesta setmana el grup de grans ens ha ajudat a muntar les fustes que ja tenim tallades. Ens hem organitzat en grups de cinc o sis persones, érem tres nens i nenes de petits i dos o tres de grans. Cada grup tenia cola, claus, alicates, vernís i un martell per poder muntar tota l’estructura de la caixa.

Ens han ajudat moltíssim, gràcies a la seva col·laboració podrem penjar les caixes niu ben aviat.

1. Forgione-Pous

Hola!!

Uaaauuu!!! Quanta feina!! Sort que els grans us han ajudat.

Quines ganes de veure les caixes penjades. Segur que les mallerengues també en tenen ganes. 🙂

GIANNA, BIEL I ANNA

2. ESCOLARELLINARS

Hola Petits i Grans!!!

Moltes felicitats per la feina feta!!! U
    Els fusters us van tallar bé les fustes? Varem prendre bé les mides?

Recordeu de numerar les caixes, i si us va bé, poseu el més i l’any que les heu penjat, així les podrem seguir en el temps.

Ja tinc ganes de tornar a venir a veure!!!

Fins ben aviat

Xavi