LES CANONADES DE L’ESCOLA. ON VA A PARAR L’AIGUA?

Ens interessa saber d’on ve l’aigua i on va a parar la que cau de l’aixeta i no fem servir. Sabem que l’aigua passa per les canonades, que són uns tubs i que van per sota terra.

Hem estat mirant l’aixeta que tenim a la classe i estem intentant de trobar el camí que fa l’aigua per l’escola. Si escoltes a terra, de vegades pots sentir un sorollet d’aigua, i el vas seguint per veure on va.

Hem vist que hi ha també tapes de claveguera, i creiem que les posem perquè si no la gent podria caure. Ho van inventar per això, perquè no ens ofeguem. Allà hi ha l’aigua bruta.

1. Jordi Martínez

Hola petits1, sóc en Jordi, pare de la Gisela. Trobo super interessant aquesta investigació que esteu fent sobre l’aigua, heu descobert moltes coses ja i voila donar-vos una mica més d’informació perque pogueu descobrir-ne algunes més. Li envio un correu a la Marta amb la informació, espero us sigui profitosa. Una abraçada.

2. Petits 1

HOLA JORDI,

GRÀCIES PER ENVIAR-NOS AQUESTS PAPERS, ENS ELS MIRAREM. ET VOLDRÍEM CONVIDAR A LA CLASSE,SI TU VOLS, I AIXÍ ENS EXPLIQUES MÉS COSES.

PETITS 1

🙂

1. Petits 1

HOLA EYRA,

ENS AGRADA MOLT QUE ENS ESCRIGUIS, ARA JA T’HAS FET MÉS GRAN I JA SAPS ESCRIURE.
      NOSALTRES SABEM QUE HI HA CANONADES PER ON PASSA L’AIGUA NETA I UNES ALTRES PER ON PASSA L’AIGUA BRUTA. VAM MIRAR UN MAPA I VAM VEURE PER ON PASSEN LES CANONADES.
      T’ENVIEM UNA CARETA CONTENTA.
      🙂