HEM ANAT AL LOCAL SOCIAL PER VEURE ELS SENYALS QUE HI HA

Aquesta setmana hem anat al local social del costat de l’escola. Com que estem parlant dels senyals, un dia a la rotllana algú va dir que al local social n’hi havia.

Per anar al local pel carrer vam anar tots junts i caminant per la vorera. Vam caminar només una mica, perquè està molt a prop de l’escola.

Quan vam arribar-hi, vam veure que hi havia alguns senyals. Hi havia un senyal amb un gos ratllat, això vol dir que no poden entrar gossos al parc. També n’hi havia un altre que deia que no es pot fumar.

I també, tornant, vam veure un senyal que deia alguna cosa de l’escola: us informem que hi ha una escola a prop.