Fem servir molt de plàstic a l’escola?

Fa dies que parlem del plàstic i de com contamina el nostre planeta. Aquests dies hem estat recollint els plàstic dels esmorzars de tots els grups de l’escola, només hem agafat coses de plàstic per veure quant de plàstic fem servir a l’hora de l’esmorzar.

Hi havia ampolles, sucs petits, cacaolats, paper de plata, plàstics de les canyetes…

Pensem que potser no cal fer servir tant de plàstic. Podem parlar amb els pares i les mares i demanar de no fer servir tant de plàstic a l’esmorzar. Si fem servir molt de plàstic contaminem el planeta, i llavors els humans no podrem viure en aquest planeta, i tampoc hi podran viure els animals marins.