ESTEM CONSTRUINT UN HOTEL D’INSECTES

Estem construint un hotel d’insectes. El volem construir pels “bitxus”. Allà faran coses per descansar. No tindran llits, ni sofà, ni tele ni cuina, però sí que tindran habitacions amb materials diferents, com palla, pinyes, canyes o maons.

Primer vam pensar l’estructura, que està feta de fusta. I després hem pensat els materials.

L’hotel d’insectes estarà a fora, al bosc de l’escola. Ha d’estar en un lloc insolat, que vol dir que hi ha sol. També ha de ser un lloc tranquil, on no hi passin gaires persones.

Hem mirat el plànol de l’escola, que està fet de paper. El vam mirar bé i vam veure números i coses dibuixades, com el menjador i la pista. Ho sabem perquè a la pista hi ha tres rodones, i al plànol també hi sortien.