COM AFECTA LA CÀRIES A LES DENTS?

Aquests dies estem parlant de les càries i les dents, per saber-ne més coses. Sabem que les persones tenim més càries que els animals, sobretot perquè mengem més sucre. Dimarts vinent vindrà una dentista a l’escola i aprofitarem per preguntar-li coses sobre les dents. Sobre les càries, alguns pensem que fan un forat a la dent, i que aquest forat és fosc, perquè si no la càries no seria negra, sinó que seria d’un altre color, com de color groc o verd.

A la llibreta hem enganxat un dibuix científic d’un queixal i cadascú ha imaginat com creu que es fa la càries. Tots ho hem fet diferent, segons les nostres idees. Alguns també van voler dibuixar el sucre i com es va movent per les dents.

1. Alexandra

Bon dia!
    A casa ens rentem les dents tres vegades al dia…
    Em sembla que després d’esmorzar a l’escola estaria molt bé rentar-se les dents. Que us sembla?
    En sabeu moltíssim sobre les dents!