FEM UN ENTRENAMENT DEL CROS ESCOLAR

El divendres  19 de març, durant la tarda de tallers, vam sortir al bosc per córrer la prova del cros. Aquest cros no era l’oficial, ja que serà el dia 11 d’abril. Vam situar-nos a l’alçada de la deixalleria per animar als companys i companyes dels altres grups. Mentre esperàvem, vam aprofitar per fer mobilitat articular com escalfament i ens va començar a ploure una mica. Quan ens va tocar sortir, va seguir plovent més fort, tot i això, alguns nens i nenes de la classe vam decidir córrer igualment el cros. Altres companys i companyes van preferir refugiar-se de la pluja dins l’escola.

Uns dies abans, la nostra classe ja havia practicat el circuit que havíem de fer el dia del cros.  També vam preparar les fites de color blanc que permetran als corredors de la Milla Catalana no perdre’s pel camí. Les vam fer amb pals, cordes i pintura. Cada grup classe es va encarregar de marcar els diferents circuits.