Cicle superior: xino-xano cap a Massoteres

L’alumnat de cicle superior hem acomiadat el 2n trimestre amb una sortida a Massoteres. Passades les 9h del matí, hem emprès el camí cap a aquesta població veïna. Quan hem arribat, hem esmorzat i hem fet una mica de joc lliure. Després les mestres tenien un parell de jocs dirigits preparats, que han estat molt entretinguts.

El primer consistia en lligar-nos un globus al turmell i fer explotar els globus dels altres a força de trepitjades evitant que ningú ens explotés el nostre. La  “batalla” ha acabat amb un triple empat entre tres alumnes, que han pogut salvar el seu globus.

El títol del segon joc era “La volta al món”, en aquest joc hem hagut de representar a partir de construccions humanes,  5 monuments del món: la Torre Eiffel (França), L’estàtua de la Llibertat (EEUU), la Piràmide Gizeh (Egipte), el Cristo Redentor (Brasil) i la Gran Muralla Xina. La veritat és que hem estat molt creatius i molt coordinats!!

Quan hem acabat, hem dinat i després d’una mica d’estona lliure per fer la digestió, hem tornat xino-xano cap a l’escola.

Doneu un cop d’ull a les fotos i veureu com ha anat!!