PREMI SAMBORI ÒMNIUM 2021

Des de l’escola vàrem participar al Premi Sambori, que és un concurs de narrativa per promoure l’ús del català dins de l’àmbit escolar, tot incentivant la imaginació i la creativitat.

Dins de la categoria de Cicle Inicial de Primària de la demarcació Urgell-Segarra, ens fa molt feliços i felices anunciar-vos que la guanyadora d’aquesta categoria ha estat una alumna del nostre centre, la Jordina Solé i Vilaplana, amb l’obra “L’Anna i el llapis”. L’acte de lliurement del premi tindrà lloc, el dissabte 17 d’abril, a l’Auditori Municipal de Cervera.

MOLTES FELICITATS, JORDINA!!!