AFA

PRESENTACIÓ, JUNTA AFA CURS 2023/2024

Benvolgudes famílies,

El passat dilluns 4 de desembre de 2023 es va celebrar l’Assemblea de l’AFA.

La Junta actual som:

Presidenta: (a determinar)

Vicepresidenta: Marta Montané Simon

Secretària: Nativitat Mota Sánchez

Tresorera: Núria Hernández Cortés

Vocals:

Gemma Ribalta Sala

Gemma Alavedra Falcón

Meritxell Hugué Roman

Ja hem començat a treballar amb l’objectiu de contribuir en la tasca educativa que es duu a terme des de la nostra escola, i amb la idea que l’AFA sigui un lloc on les famílies us sentiu representades, on pugueu participar lliurement i un canal de comunicació directe entre famílies i escola.

Us animem a participar d’aquest projecte, que és el de tots i totes, la vostra implicació és clau per poder-lo tirar endavant. Per això us posem a disposició diversos mitjans a través dels quals podeu fer-nos arribar les vostres opinions, inquietuds i aportacions. També us animem que, dins de les vostres possibilitats, us apunteu al grup de suport de l’AFA.

Les maneres de contactar amb nosaltres són:

Mitjançant el correu electrònic:  ampaestadella@gmail.com

Un dels projectes d’enguany és donar un nou disseny de la imatge i la comunicació de l’AFA i establir nous canals de comunicació en xarxes socials, us mantindrem informades!

Tot esperant la vostra col·laboració, ens acomiadem cordialment.

La Junta de l’AFA ESCOLA RAMON ESTADELLA TORRADEFLOT

Guissona, desembre de 2023