Llegim bé a 5èA: L’Alison!

L’Alison ha estat la darrera lectora de la primera tanda del Llegim bé, però també ha estat la primera lectora de la segona tanda. Per tant durant dues setmanes seguides l’Alison ens fa oferir una lectura. Per la primera va escollir “El Diario de Nikki 5”, un llibre en llengua castellana  on s’expliquen les aventures i desventures d’ una nena a l’institut. Ens va llegir el primer capítol on es presentava el presonatge protagonista.

La setmana següent l’Alison ens va llegir un fragment d’un llibre en llengua catalana “Tercer viatge al Regne de la Fantasía” de la col·lecció del Geronimo Stilton. Va escollir també el primer capítol del llibre, on ens introduia a la nova aventura que viurà aquest periodista de Ratatonia.

L’Alison ho va fer molt bé i ens va deixar amb ganes de més. També ens va demostrar que la famosa frase “Els darrers seran els primers” es compleix.

Per veure les fotos feu clic aquí!