Dia del medi ambient

Els alumnes de l’escola Ramon Estadella i Torradeflot, hem celebrat el dia del Medi Ambient al centre de la vila de Guissona. Es tracta de conscienciar a tota la comunitat educativa de l’important que es cuidar el nostre planeta i tot el que ens envolta.

Amb la col·laboració de l’Ajuntament de Guissona i el Consell Comarcal s’han organitzat diferents activitats: el conte de l’home reciclat, taller de maraques, taller de punts de llibre i targeta, taller de collage, taller de compostador i taller de neteja d’espai.

Feu Click aquí per veure totes les fotografies.

Activitats de final de curs d’Ed. Primària

S’apropa l’estiu i no hi ha millor manera de celebrar-ho que fent activitats al pati. Tots els nens i nenes de primària hem fet tallers a l’aire lliure: taller de bombolles de sabó, de maquillatge, un photocall ben original, una bona sessió de balla i karaoke, afaitar globus i hem fet mandales i decoracions naturals. Ens ho hem passat genial! Voleu veure-ho?

FEU CLIC AQUÍ PER VEURE MÉS FOTOS.

Descobrim la festa de l’enramada a infantil

Avui hem anat a conèixer la festa de l’Enramada de Guissona! Hem conegut la història amb el conte de “El secret del Pou” i després hem fet diferents tallers: llaços per ficar-los al cap, paperets per la panera i també el cartró per la coca!!!

Ens ho hem passat molt bé amb el Piteu i la Llúcia! Si ho voleu veure podeu clicar a l’enllaç