Ahir l’alumnat de 5è ens va preparar tot un show per descobrir la quantitat final de la Marató. Cada classe es va connectar per meet per poder seguir l’espectacle. Hi va haver cançons, acudits i, sobretot, molta emoció!
Els continguts d’aquesta pàgina són propietat del centre, que és qui té el dret d’imatge dels menors. No està permès que cap família de l’escola els copiï ni en faci difusió.