Ja fem sisè!
28/11/16Benvinguts a l’espai digital de 6è.
Comencem amb la nostra primera fotografia de grup i l’enllaç al nostre bloc d’aula:
ENLLAÇ AL BLOC DE SISÈ
http://projectequermany6.blogspot.com.es/
Benvinguts a l’espai digital de 6è.
Comencem amb la nostra primera fotografia de grup i l’enllaç al nostre bloc d’aula:
ENLLAÇ AL BLOC DE SISÈ
http://projectequermany6.blogspot.com.es/
