Dimecres passat, el pare de la Laia Bigas de 4rt va venir a passar el motocultor a l’hort. Va poder desfer els fems que els nens i nenes havíem escampat i els va barrejar amb la terra.
Ara ja tenim l’hort gairebé preparat per començar a plantar!
Els continguts d’aquesta pàgina són propietat del centre, que és qui té el dret d’imatge dels menors. No està permès que cap família de l’escola els copiï ni en faci difusió.