Els nois i noies de 5è hem escrit unes històries terrorífiques per llegir-les a la tarda del terror. Hem ambientat la classe, ens hem disfressat i amb la llum de les espelmes, les hem llegit.
Els continguts d’aquesta pàgina són propietat del centre, que és qui té el dret d’imatge dels menors. No està permès que cap família de l’escola els copiï ni en faci difusió.