L’alumnat de 4t ha participat en el projecte del Fototrampeig juntament amb el Parc Natural del Montgrí. Aquest divendres es farà la presentació a Torroella. Hi esteu tots convidats!
Els continguts d’aquesta pàgina són propietat del centre, que és qui té el dret d’imatge dels menors. No està permès que cap família de l’escola els copiï ni en faci difusió.