El dijous 19 de juny vam fer una gimcana pel pati de l’escola. El divendres vam tenir concert, sindriada, partit mestres-6è i comiat. Per cert, els mestres varen perdre per 0-5!!!… Llegeix més»
Els continguts d’aquesta pàgina són propietat del centre, que és qui té el dret d’imatge dels menors. No està permès que cap família de l’escola els copiï ni en faci difusió.