https://photos.app.goo.gl/k6JUZyc2pz5RsDXaA
El pas de l’alumnat d’EI5 a CI-I és un canvi d’etapa que implica un gran salt en el procés d’aprenentatge de l’alumnat. Des de fa temps, el centre buscava una manera d’acostar aquests dos nivells per tal d’aconseguir un canvi més progressiu i també de beneficiar-se mútuament. Els Racons d’aprenentatge de llengua i matemàtiques entre aquests dos nivells ha estat el canvi metodològic que ens ho ha permès.
Es tracta una proposta metodològica a través de la qual es delimiten dins d’una mateixa aula diferents espais on l’alumnat pot realitzar, organitzat en grups, diferents activitats. Aquesta metodologia permet oferir a l’alumnat propostes variades que permeten un treball més autònom, cooperatiu i d’acord amb el moment en el qual es troba el seu aprenentatge.
Llengua | Matemàtiques | Temporalització | |
RACONS D’APRENENTATGE | Lectura
Escriptura traç |
Numeració
Geometria i lògica Càlcul i problemes |
Una sessió de 90 minuts setmanalment |