Petites millores a l’edifici

Emmarcat en el pla d’acció tutorial, un dels reptes proposats per aquest primer trimestre ha estat el de millorar l’edifici de la nostra escola. Cada classe ha fet la seva aportació i es presentarà aquest treball a l’assemblea d’escola del 2n trimestre.

Paral·lelament i lligat a aquest tema, també s’han comprat i pintat mobles i s’ha demanat a l’ajuntament d’actualitzar les plaques indicadores de riscos.

L’alumnat de 6è ha pintat i elaborat un collage d’exalumnes i no s’ha pogut estar d’escollir quin serà el seu lloc preferit per col·locar les seves fotos: la Torre de les Hores!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *